1_Esraaa merhabalar ben epilepsi hastasıyım. 23 gün önce doğım yaptım. Gebelik dönemim boyunca kontrollerim daha da sıklaştı, ilaçlarım hiç bir şekilde kesilmedi, 9 ay boyunca folik aşırı kestirmedi nöroloji. Düzenli olarak değil falan çektirdim. Hiç bir sıkıntı yaşamadım, gebelik boyu nöbette geçirmedim. Gebelik döneminde en önemli olan şey hiç bir şekilde kullandığınız ilaçları aksatmamanız. Doğum şeklinizi de sonuçlarınız belirliyor. Biz hep bormal doğum şeklinde ilerledik ama son eeg bozuk çıkınca ilaç dozum yükseltildi ve genel anestezili sezaryen oldum