Begum35 evet canım çok yoğun oluyo hep bikaç kez denk gelmiştir 15 dk bekleyipte girmemiz genelde 1 2 saat bekliyoruz ama çok memnunum rahatlığı benide rahatlatıyor 😊 bugün nst de bebeğin kalp atışları 80 e düştü aklımız çıktı ebe dedi kordon geçiyorsa boğazından baskı yapmıştır korkmayın diye doktora söyledik o da aynı şeyi söyledi korkulcak bişey yok dedi ama gel bana anlat bunu işte 😔 sizin kaç haftalık bana bu yaramaz 40 ı beklemez bu hafta doğumun başlayabilir dedi