Ravziss haftamdayım doktor kesemin küçüldüğünü söyledi sizce bişey olur mu bilen var mı? Çok moralim bozuldu😔
ecembugra53 Ravziss bol dua et herseyde hayır vardır güzel bacım 6 aylık hamileydim bebeğimi kaybettim bende yeni 😥🤲🏻 Rabbim saglıkla bebeğini kucagına almayı masip etsin inşallah yasayacak ömrü varsa yaşar ben bunu anladım
Ravziss ecembugra53 Rabbim kalbinize ferahlık versin en güzeliyle size ikramlarda bulunsun. Doğru söylüyorsun bacım Rabbim isteyen hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın
ecembugra53 Ravziss amin canım 🤲🏻😓 Amin Saglıkla kucagına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻 bol dua et gerisini takdırı ilahi de 🤲🏻 Allah razı olsun
Pnr334455 Bana da öyle deyip kürtaja alıyprdu ben de başka dr a gittim o da henüz cok küçük dedi beklemelisin dedi