Efnan3443 HilalveEfem Yaa bilmiyorum doktor bana gerilik var dedi kendimi çok kötü hissediyorum 😥 kendi doktorum baktı sonra ben başka doktora götürdü yine kötü şeyler dedi öğleden sonra bir buçukta tekrar gel dedi
HilalveEfem Efnan3443 dur hemen stres yapma canım öğleden sonra bida baksınlar bakalım iyidir o inşallah ya belki ölçüm hatası falandır habersiz bırakma başka doktorlara da geçersin gerekirse