8 hafta 5 günlük gebeyim. Ultrasonda kese görünüyor fakat içinde bebek görünmüyordu. Doktorum alttan muayene etmemiz gerektiğini söylediğinde bebeği görebildik. Geç döllenme olabileceğini söyledi ama kalp atışlarını duyamadık. Sağlıksız bir gebelik olduğunu ve rahmi temizlemesi gerektiğini söyledi. Biraz beklemek istedim. Sizde böyle bir durum ya da buna benzer bir durum yaşadınız mı? Sizce ne yapmalıyım?