RavenV Daha önce dış gebelik yaşamış biri olarak doktora erken gittiğim için ameliyat olmaktan kurtuldum dış gebelik çok önemli bir konu tüpünü kaybeden insanlar oluyor hatta daha ileri seviyeleri ölümler oluyor ama ben erken gittiğim için iğne ile düşürüldü. İlk doktora gittiğimde 5+4tüm kese görülmedi dış gebelik ya da geç döllenme dedi doktor beta verdim 500 çıktı ve iki gün sonra tekrar ver dedi 700 çıktı çok az artmış katlaması gerekiyormuş ve tekrar vajinal ultrasonda baktı kese yok sol tarafta olabilir karışık dedi kahverengi lekelenmelerim vardı az az da olsa ve kürtaj oldum ve iğne ile düşürüldü. Olur da bir kanaman olursa doktora mutlaka git aksatma çok önemli. Olur da dış gebelik çıkarsa kendini sakın yıpratma 4 ay önce geçirdim dış gebelik ve şuan 5+1 yukarıdan kese göründü bazen vakti zamanı gelmemiş oluyor. Ama mutlaka başka doktora da gitmeni tavsiye ederim senin beta değerin yüksek çıkmış içini ferah tut inşallah bir sıkıntı yoktur ama öyle bir durum olursa da sakın kendini yıpratma biraz uzun oldu ama başımdan geçtiği için yardımcı olmak istedim inşallah güzel haber alırsın canım 🤲