Az önce hastaneden çıktım. Kese tam görülmedi belli belirsiz bir şekil var dedi. Tekrar beta hgc istedi. Dış gebelik olabilir dedi. Öyle üzüldüm ki ağlayarak çıktım. Bu durumu yaşayıp sonradan kese gören var mı ? Bugüne kadar beta hcg güzel artmıştı halbuki…