Eda_1 Kızlar nişan geldikten ne kadar sonra doğum gerçekleşebilir ara ara sancılarım oluyor genellikle de gece daha fazla tecrübeli anneler yazabilir mi 😊 39+3 günlük hamileyim
Mlk2304_ Eda_1 bende 39+2 olduk , dün gece nişan geldi sandım bu sabah kontrole gittim 2.5 cm açılmam varmış bebek aşağıya inmiş. Şimdi de lekelenme geliyor nişan dedikler o olsa gerek, bekliyorum ne zaman olur artık🥹
Efu Benim 39 + 2 haftada akıntı şeklinde sümüksü tarzı geldi. Ertesi günü akşam suyum geldi çok sürmeden doğum gerçekleşti şükür. Sanırım kişiden kişiye değişir nisan geldikten sonra bir hafta bekleyenler bile var
Eddaa57 Benimde tam bir hafta önce geldi bugünde sağ iç bacak ağrım başladı karnım ve kasığımda şuan ama bu tarz bi ağrı doğum belirtisi mi bilmiyorum 🫣🥴
Mlk2304_ Eddaa57 hepimizin ilk bebeği olduğu için bir şey bilmiyoruz ya 😆 ağrıdan oturamayıp yatamadığımız zaman bilelim ki doğuruyoruz😁😁😁
Mlk2304_ Eddaa57 valla bende 1 haftadır doğuruyorum diye düşünüyorum ama doğurmuyormuşum oysaki sancılar fena yani nasıl yalancı sancıysa 🤣
Eddaa57 Mlk2304_ gerçekten yani yalancı buysa gerçek nasıl acaba saat 4 den beri kasik ağrısı çekiyorum ama düzenli bişey yok ben anlamadım doguramiyoruz da 😂😂