Minnosaannee bence illa pikeye gerek yok. İstanbul’da yaşıyorum. Yazları nevresim kullanıyoruz, tabi çok sıcaklarda kenarda duruyor, üstümüze almıyoruz pek.
Yatılı misafirim pek gelmiyor ama gelse de misafire de aynı şekilde veririm. Ayıp bir şey değil sonuçta, temiz olduktan sonra nevresim de aynı işi görüyor.