Minnnosanne Kızlar ve 19+4 hamileyim ve vücudumda kaşıntı var biraz am abubara cips falan çok kaçırdım ondan kaynaklı kabardı ve kaşınıyorum galiba Sizde neler var Ha birde ben daha cinsiyet öğrenemedim arkası dönük olduğu için göremiyolar
Dlar Minnnosanne alerji yapmış sanırım bence bunu bu sor canım Biz 19+2 hız benim canım pek bişey istemiyor sadece artık ağırlaştım benim 2. Hamileliğim ilk çocuğumda karnım 25 den sonra çıktı bunda 13 de başladı karnım çıkmaya şimdi baya var ve hatta çatlaklarım bu sefer olucak gibi birazda katın bölgemde kaşın ti oluyor 🥺 üzülüyorum bebisler sağlıklı olsun önemli olan bu ama insan kendini de düşünüyor işte