Kızlar benim çok dikişim var (arkada da var) doğum yaptığım gün sürekli ishal oluyordum doğumhane de bağırsaklarım boşalmıştı tamamen. O günden beri dikişlerim var diye doktor kabız olma diye uyardı bende kayısılı meyvesuyu içtim kek yedim katı beslenmedim yeni yeni başladım ama hâla büyük tuvalete çıkmadım, normal mi sizce? Çıkmaya korkuyorum arka taraftaki dikişlerim doğum anından beri şiş ve ödemli