İlk doğumum 40+4 de olmuştu şimdi ikinci bebeğime hamileyim aksilik olmazsa normal bekliyoruz. Tecrübeli anneler 2. doğumunuz da ilkiyle yakın zamanlarda mi oldu yoksa hiç beklemedigim zamanda 38 lerde falan da olabilir mi biraz korkuyorum açıkçası her şeyi bildiğim için 😬 şuan 22 haftalık hamileyim ama sanki yarın dogurcam