Arkadaşlar 19+3 haftalık hamileyim geçen kontrole kadar hep düşük riski var dikkkat et demişlerdi bir ara Protestan kullandım 3 3,5 ay civarında iğne vuruldum bu sefer birşey demedi bu konu hakkında dün biraz yürümüştüm yoruldum bi baktım gece kahverengi akıntı geldi hafif ağrılarımda var ama bebek oynuyor ara ara hissediyorum ne yapmam lazım doktora görüneyim mi sizce