CereenCkr evet yaptırdım çok şükür herşey yolunda gidiyo sadece yüzünü göstermedi yine bizimki doktorum da doğumda görecez sanırım dedi 😅 detaylı şekilde kalbine beynine iç organlarına bakıldı 20-25 dakika sürdü diyebilirim sonrasında da bilgilendirme yaptı yüzde 97 sağlıklı doğacak dendi.. geri kalanı da zekası görme ve duyma yetisi onlarda zaten anne karnında anlaşılan şeyler değil dendi.. tğm bebişler sağlıkla dünyaya gelsin 🌸