Derin-derya09 Kızlar doğuma gidiyorum saat 13.30 da sezeryan doğuma gireceğim inşallah 🥹 heyecan,endişe,korku karışık duygular içerisindeyim. Bugün dualarınızda bizede yer verir misiniz ? 🥹
aslhnkrts9 Derin-derya09 çok güzel geçen bi doğum olucak inşallah Allahın izniyle sağlıkla minnoş bebeğine kavuşacaksın dualarım seninle 🥰 rabbim kolaylığını vericek inşallah