Dün misafirliğe gittik arabayla da yolculuk yaptım toplam 4 saat falan sürdü. oturdum yatamadım hiç misafirlikte de gece gelince bacaklarım çok ağrıdı eşime ovdurdum biraz ama hala ağrıyor diz kapaklarımdan aşağısı ayak bileklerim dahil çok ağrıyor ya nasıl geçiricem 20+5