Demtynaz Merhabalar 34. Haftadayım bu zamana kadar doktorumun önerisiyle ocean markasının omega3 ünü kullanıyordum. Ama değiştirmeyi düşünüyorum sizler hangi markayı kullanıyorsunuz ??????
Kahverengi Demtynaz magis içiyorum doktorum önermişti sonra araştırdım vitamin değeri en yüksek omega 3 bu marka
Evhamlikurabiyeanne Vifolic kullaniyorum multivitamin sadece omega degil ama icerigin coğu omegadan olusuyor
Kahverengi Demtynaz geçen ay 500 kusura aldım tabi her ay fiyatı artıyor maalesef 😭bu ayda 600 kusura alırım diğe düşüyorum