SumeyyeTpl Kızlar 33 haftalık hamileyim ilişkiden sonra birşey yoktu ama gece uyandığmda lavaboda pembe leke geldiğini gördüm bu erken doğum işaretimi iki gün sonra kontrolum var korkmalımıyım kendimi rahatlatamıyorum yardım edin ne demek bu
Eminearslan SumeyyeTpl 30. Haftada aynısı başıma geldi hatta ağrım da oldu sonrasında bende doktora gittim bi sıkıntı yoktu kılcal damar çatlaması olabilir bebek ağırlık yapıyo oraya daha hassas artık o yüzden normal demişti şuan 32. Haftadayım sıkıntı yok ama yine de içim rahat etsin diyorsanız gidin
SumeyyeTpl Beybun_29 2 gün sonra kontrolum var eşim korkma evham yapma fln dedi iki gün mecbur beklemek zorundayım tekrar gelirse erkenmi gitmeliyim acaba
Beybun_29 SumeyyeTpl tekrar kan görürsen acile git sancın yoksa stres yapma bebek hareketleri varsa sancın yoksa randevuyu bekle.
Cansuerdogann7790 Benimde olmuştu açık pembe kan, açılmam olduğu söylenmişti nişanmış sanırım ama seni yanıltmak istemem.Doktorunla haberleşip hastaneye başvurmanda fayda var
SumeyyeTpl Cansuerdogann7790 kesinlikle doktoruma yazıcam ama büyük ihtimal diyeceği tek şey yanıma gel demek olacak inşallah kötü birşey yoktur
SumeyyeTpl kahvesever__ iki gün sonra kontrolüm var eşim beklemek taraftarı daha fazla kan gelirse durmam kesinlikle giderim
SumeyyeTpl Beybun_29 aynen canım çok sağol şuanlık hiçbirşey yok bebekte oynuyor sancı vs yok bi defa geldi tekrar gelirse giderim mutlaka 🩷🩷
Yasmiyy SumeyyeTpl ben de de 33. Hafta sonrası kan gelmişti ama ilişki esnasında kırmızı kandı gittim bir sıkıntı yoktu ama erken doğum riskime karşı 15-20 gün ilişki yasaklandı siz de acile başvurun