Ya çok sinir oluyorum. Psikolojim alt üst oldu. Doktora kalsa herşey normal ilaç içince hemen geçicek diyor. Perşembe günü kolestaz tanısı konuldu. O gün iğne verdi kadın doğum sonra dahiliyeye yolladı. Dahiliye ilaca başladı. Perşembe günü kaşıntı biraz olsa da uyuyabildim. Ama ertesi gün yine aynı. Dün ilacın son dozunu geceye bıraktım belki rahat uyurum diye yine uyuyamadım. İlaç kullanmasına rağmen geçmeyen var mı? Bitsin istiyorum artık