Aylaayla Kızlar 20+3 üz . Geçmişte de hep mide sıkıntılarım vardı. Geçmek bilmeyen gastrit ve reflüden uzun yıllar mide koruyucuları şurupları kullandım. Şu son iki haftadır midem felaket durumda birkaç gündür asitin yangısı enseme vuruyor sanki orayı ağrıtıyor sağ tarafı. Ama saçma değil mi enseye niye vurur mide asiti yanması! Soda içiyorum o da bir süreliğine geçiriyor. Böbrekte taş yapıyor diye gaviscon da içmek istemiyorum çünkü sağ böbreğimde zaten büyüme var. Ne yapıcam bilmiyorum boğazıma kadar yanıyorum.
Eceatar Aylaayla geçmiş olsun canım bende de aynı sıkıntılar var ayvanın üzerine biraz Türk kahvesi serp öyle ye çok rahatlatıyor ben bu şekilde geçiriyorum. Denedin mi bilmiyorum ama denemediysen öneririm
Haticekubra Aylaayla salçalı yemeklerden asitli içeceklerden uzak dur karbonat at ağzına naneli şeker at
Mmerwe Aylaayla bana rennie duo verdi doktorum korkuyorum midem yanacak gaz olcak yemek yemekten korktuğumu söyledim doktora, sende dene istersen sor doktoruna
Aylaayla Haticekubra ya çok salçalı şeyler yemiyorum zaten ama anlamadım! Daha az sık yemeliyim sanırım..
Mltmkc Beni de salatalık çok rahatlatıyo, belki denersin, inşallah sana da iyi gelir.. Bi de soğuk süt diye okudum, yapmadım ama.. Denemeye değer, zararı yok sonuçta.. Allah yardımcın olsun..
Mltmkc SumeyyaMete eğer bu şehir efsanesi değilse, ben bu yanmayla içimde muhtemelen bir kurt adam besliyorum.. 😁
Haticekubra Aylaayla doğuma 5 gün kaldı benim midem hayla yanıyor anca rahatlatiyorum kendimi ama geçmiyor son 5 gün sabir diyorum
Cnrmom 18+ 4 üm benimde boğazım yanıyor mideden gelen bir yanmaymış. Bu haftalarda aylarda olurmuş. Birde bebek çok saçlıysa olurmuş öyle duydumok kişiden 🤗