Beyhan1802 40+1 adet olacakmışım gibi siddetli agri var dogum belirtisi mi kızlar yardımcı olun ama böyle dakika olarak değil uzun sürüyor
laylagva Aysenurkrkz Beyhan1802 Ayy kızlar doğum mu lütfen banada haber verin ilk gebeliğim doğumun nasıl başlayacağını bilmiyorum çok merak ettim Allah yardımcınız olsun 🥹
Twochildren Beyhan1802 evet kasıklarda oluşan bir ağrı hayırlısıyla kurtarsın Allah bende öyle doğum yapmıştım
Rabia41- Beyhan1802 bende de aynı durum var 36+2. Haftadayım panikledim baya doğum sancısı mı gelecek acaba diye , duş aldım uyumaya çalıştım, hafifledi ama yine oluyor. Son haftalarda böyle oluyor sanırım
Gurbetci1anne Evet doğum belirtisi. Bol bol eğilip kalk sıcak suya gir ve kök tarçın karanfilli çay iç
laylagva Rabia41- bende aynı haftalardayım normal sanırım yalancı sancı diyorlar 2 gün önce banada oldu kıvrandım resmen doğuruyorum sandım sonra geçti ama