Arkadaşlar bebeğimin kıyafetlerini 1.5 ay önce yıkayıp ütüleyip dolabına yerleştirdim şuanda 32. Haftadayım fakat evimi ne kadar temizlersem temizliyim bugün temizliyorsam 2 gün sonra tekrar toz oluyor vs vs açıkçası benimde içimden hepsini tekrar yıkayıp tekrar ütülemek geliyor sizce öyle mi yapmalıyım tekrar yıkayıp ütülemelimiyim gerek var mı yok mu bilmiyorumm