Ssshhrr Selam kızlar. 28 haftalık hamileyim. Günde bir kere olucak şekilde sütüme bal katıyorum. Fazla katmıyorum. İçerdiği şekerden kaynaklı zararı olur mu bal tüketmenin. Cevaplar iseniz çok sevinirim🤗
ravzae Ssshhrr gebelik şekeriniz yoksa tüketebilirisniz🌸 gerçek balı diyabette bile öneriyorlar günlük 1 tatlı kaşığı