Ozlemgokce 37+4 yalancı sancı bile yok acaba doğumum geç mi olacak diye düşünüp strese girmiş durumdayım
Birsen56 2gündü gözüme uyku girmemişti akşamdan uyudum şülür biraz şimdi yayakta oturuyom içimdekiler halay başı yapıyorlar 😂
Edus35 Birsen56 kız yattığına bakma toplasan 2 saat etmez aralarda yarım saat gibi dalıp kalıyorum daha çok mal gibi oluyorum ya v
Zeynepbb Rabia__q Ben de 37+3 aynı şeyleri günlerdir yaşıyorum bazen sağ bacağımın üzerine basamıyorum anlık kramp gibi giriyor. Diğer durumlar da aynı ben doktora sordum normal demişti