Julide92 iki gebeliğimde de sola yatamadım
Yatağa girince Sola yatıyorum ağrı çekiyorum resmen hemen saga dönüyorum
Ayrıca iki hebeligimde de bebişin sırtı sağ da yani sola yattigimda sırtı üstte el ayakları altında kalıyor sıkışık gibi hissediyorum, ayrıca sola yattigimda hiç hareket etmiyor saga yatınca da hemen fir fır hareketleniyor, buda bence sola yatınca vücudu yere sıkıştığı için azaları vs yatağı nasıl itsin 😆😆
Kısacası ikisindede bu şekilde sorun yaşamadım elhamdülillah
Ayrıca doktolar sağa yasak demiyor ki, sol daha iyi diyorlar sadece yoksa sağa yatmak zararlı nsy değil çok kasmayın kendinizi
Hem uyku sırasında zaten dönüyorsunuz hem sağa hem sola 🤷🏻♀️