Esray65 26 haftadayim gün içerisinde hareketlerini hissediyordum çok değil ama 2 gündür hissetmemeye başladım normal mi.
Alizeyasemin Esray65 Bebeğin yeri genişlediği için normal diyorlar bende başta 2 gün boyunca hissetmemiştim doktora gittiğimde doktor demişti
Rbytkn Esray65 hiç mi hissetmiyorsunuz ? Durtmeyi denedinizmi hafif yaslanarak oturun ve karnınızı biraz bastırarak ovun tepki verecektir Isterseniz sağlık ocağına gidip kalp atışı dinlemeyi isteyebilirsiniz, dinletiyorlar, yani duyarak rahatlayabilirsiniz
_Tazeanne Yani 2 gündür hiç mi etmiyor yoksa az mı ediyor normal yani iki gün çok etse üçüncü gün yavaşlardı