31+5 son 58 gün!
Dün nstye girmek icin dogumhaneye götürdüler. Ebeler içeri telefon almıyor bende eşime telefonumu montumu verirken tekerlekli sandalyeyele kucaginda bebegiyle dogum yapmis bi kadın cıktı. Kadını karşılayan kimse yoktu. Tüm nst boyunca için için ağladım. En çok korktugum şey yalnız kalmak. Normal de olsa sezeryanda olsa eşim kapının önünde olacak diye cok stresliydim ama dün en azından kapının önünde olacak diye şükrettim.