Kızlar benim kızım 21 aylık gündüz tek uyku yapıyor gece de en aşağı 12 den önce uyumaz sallayarak uyutuyorum ve gece hala 2 ile 5 arası uyanıyoruz hemde ne uyanmak ağlamaklı kıyametli sakinleştirene aşk olsun 2 yaş sendromuna mı girdi odasında tek yatmaya mı korkuyor anlamadım ama yardım edin lütfen hem sallamaktan kurtulmak istiyorum hem de bunun çözümü yok mu her akşam eşimle tartışır olduk bebek bu sakin ol diyo ama bi yerden sonra insanda sabır kalmıyor sinirlenip sesi yükseliyor