Halime_td Kızlar ne sancı ne açılma ne ağrı tık yok normal doğum istiyorum doktor perşembeyi bekleyelim olmazsa sezeryan dedi :( bebiş kanala girmemiş öneri yapabileceğiniz şeyler varmı her gün sıcak duş pilates yapıyorum başka ne yapabilirim
Halime_td Anneadayiii__ ay yapmaz mıyım duşa giriyorum bide iyice gevşesin kemiklerim diye socakta yapıyorum🥲
Gurbetci1anne Hurma kaynat suyunu iç Tarçın karanfil zencefili kaynar suya koy iç Bunlar gerçekten etkili.
Gurbetci1anne Varsa yakınlarında yokuş in çık o da çok etkili. Bizim burda bir yokuş var 36 haftalık olucam bayadır inmiyorum çünkü o yokuşu çıkana kadar bebek benden çıkar🤣 38 haftadan itibaren o yokuşu normal doğum için kullanıcam inşallah işe yarar😀