Son zamanlar eşimle problemlerimiz var artık son raddedeyiz diye bilirim tabiki benim için onun dünya umrunda değil artık nefret ediyorum diye bilirim çok garip eskiden canımı bile veririm diyodum şimdi ufak bi kapı aralansa yarın yokmuşcasına koşarım. Neyse 36 haftadayım çok ağlıyorum bi kaç gündür öyle böyle değil hönkürerek kendime hakim olamıyorum sonra bebeğime üzülüp özür diliyorum ama tutamıyorum. Acaba bebeğim gerçekten bu durumdan etkilenirmi? Yani sinirleri bozuk ve ya başka bi rahatsızlığa sebep olurmu yada erken doğuma falan(