3prenses1prens Kadergull gyno-lomexin fitil var kremi de var onu kullan doktor tavsiyesili bende yeni kullandim hatta bir de iç çamaşırı giyme yıka kurula krem sür gecede fitili köy 2 3 güne kalmaz birşeyin daha da devam ederse doktora git başka fitil verir bana hem kendi yazdı hem devletin ödemediğini ilk önce devletin ödediğini kullandım yarın da ödemediğini alıp kullanicam o da çok pahalı ama mecbur geçmiyor çünkü kasintim yok ama akıntım çok fazla
Alizeyasemin Kadergull enfeksiyonlar, alerjiler, hormonal değişiklikler, cinsel yolla bulaşan hastalıklar ve hijyen eksikliğinden oluşabilir kadın hastalıkları doktoruna gitmende fayda var alttan muayene veya idrar tahlili isteyebilir geçmiş olsun
MadamSLN Rabiss34 Travazol yasak değil mi ya? Doktor mu söyledi? Benim doktorum vermedi. Normalde memnun kaldığım bi krem. Doğum yapınca kullanmak istiyorum artık.
Nurzo Rabiss34 Ben ne kullandıysam geçmedi mantar olmuşum tekrarlıyor yeniliyo 2 haftada tendirdiyot degilde ona benzer bişey verdiler fitil kullanıyorum tekrarlıyo
Rabiss34 Kadergull yaaaa aslında çok iyi geliyor ama inşallah tez vakitte geçer ya çok zor bir durum🙄
Rabiss34 MadamSLN evet doktorum verdi kaşıntım var demiştim ama 5 6 aylık hamileydim o zamanlar. Burada bazı arkadaşlar 3 aydan sonra kullanılması gerekiyor diye yazmışlar ama bilmiyorum ondan başkasıda çare olmuyor 🥺
MadamSLN Rabiss34 Haydaaa 😅😅 cildim aşırı kurudu bu süreçte normalde karma bi cildim var. Şuan egzamam var. Önceden vardı geçti nuksetti kendimi yoluyorum. Soracağım yine doğum sonra kullanırım artık emzirmede sıkıntı çıkarmaz inşallah.
Rabiss34 MadamSLN vajinal kaşıntım olduğu süreçte kullandım ben doktorumada travazol krem yazar mısınız dediğimde yazdı kullanma fln demedi. Diğer türlü benimde 1 aydır tüm vücudum kaşınıyor çok kötü 3 doktora göründüm hepsi doğum yapınca geçicek hormonlardan dedi kışın benimde çok kuruyo cildim ama bu kaşıntı uyutmuyor çok zor ya 😔😔😔
MadamSLN Kadergull Günde iki kere sorunlu bölgeye sürüyorsun. Fazla sürmemek gerekir. Tabi cildin durumuna göre günde bir kere de sür diyebilir doktor.
Rabiss34 Nurzo ya bazı hamileliklerde kronikleşiyomuş heralde bu mantar 🙄 birde şekerli ürünler daha da arttırıyomuş kaşıntıyı bilginiz olsun çok tüketiyo musunuz bilmiyorum ama birde bol bol yoğurt yiyin yoğurt florayı düzenliyomuş geçmiş olsun
MadamSLN Nurzo Benim şikayetim egzama. Mantar başlı başına sorun :( Benim doktorum vermeyince kullanmadım bende.
Nurzo Rabiss34 yogurt degil kefir iç dediler çikolata süt yogurt dediler de kefir yapmıyo dediler bilmiyorum aşeriyorum bende tatlıyı mecbur