Cana_ 14 yaşımda ablana 16 yaşımda 2. Ablana ve 30 yaşımda sana kendimi adadım yıllarımı en güzel çağlarımı size feda ettim size ömrüm feda olsun ama annen ne gençlik yaşadı ne bekarlık yaşadı çocuk yaşta anne oldu ablanlar büyüdü rahat ettim biraz dedim sen geldin ama iyikide geldin inşallah siz bana kalan ömrümde güzel hayırlı evlat olursunuz kendime bırakacak bir not bulamadım 😔