Kızlar doktor değerlerim çok düşük kan serumu yapmamız gerek dedi . Rapor çıkardı yalnız Sağlık güvencem yok ve özel almam gerek oda eczanede bana 9 bin dedi . Acaba devlete gidişte bu serumu yazdıranlar var mı ? Bir de hastane de mi takıyorlar bu serumu devlette yoksa gene eczaneye gidip mi alıyorsunuz?
Çok zor bir durumdayım kafaya taktım lütfen yardımcı olun .