Kızlar 5gün önce normal doğum yaptım bugün sabah kanamamdan deri parçası gibi bişey düştü bildiğim feri gibiydi renksiz deri tavuk derisi gibi şok oldu bu ikinci doğum ilkinde böyle şeyler yaşamadım pıhtı değildi eminim acaba bu normal mi bilgisi olan varmı