LamiyaCetinkaya Artık içimde böyle bir his oluştu, bu çocuk kesin 29 Şubat’ı bekliyor 🥲😀 Annesi neyi istemiyorsa mutlaka onu yapacak, normalde günüm 23 şubatta doluyor, 29 Şubat’ta 40+6 olacak sanırım.. Bu postu silmiyorum ara sıra güncelleme yapıcam bakalım 😂
Twochildren LamiyaCetinkaya ayy bende çok korkuyorum o tarihten denk gelmez umarım bizde 38 deyiz hemen bu hafta gelsinler hayırlısıyla
happymuti LamiyaCetinkaya ay valla benimde korkum 29 Şubat şuan 38+2 ben çok şanssız bir insanım eşim hep dalga geçer bu konuda şimdide bana ben eminim sen 29 şubatta doğurursun diyip duruyor 😂
Yorgunn_momy1 LamiyaCetinkaya sen cidden bensin dedim ki bari tamam sağlıklı olsun öncelikle ama kova burcu olsun 27 öncesi doğsun dedim 38+6 olduk şu saat itibariyle 27 şubat tam doğum zamanı görünüyor uygulama da ama tık yok 29 u bulduracak galiba 🤷🏻♀️🥰
LamiyaCetinkaya amayinedeiyiilerledim evet, ve hamileliğimi öğrendiğim günden beri diyorum inşallah bekleyip 29 Şubat’ta doğmaz. Sanırım korktuğum başıma gelecek 😵💫😵💫
Dmrcn Benim erken doğum riskim vardı ha doğdu ha doğacak diye diye 36 olduk eşim şimdide doğmaz doğmaz 29unda doğar diyor😂
Toprakksx1 38+3 olduk 🌸 bende balık burcu olmasın diyordum 18 ile 20 de doğar diyordum eşim tutturdu 27 şubat 1 Mart ı bulur diyor bende yok yaşını bekliyor babası gibi işlerime limon sıkıyor çoğu planımı suya düşürdü diyorum🤣 evlilik yıl dönümü yıl başı sevgililer günü derken bütün özel günler yalan oldu. 🙄 şimdi de 2 haftaya yakındır kendi annemlerdeyim açılma sancı yok epilepsi hastasıyım diye doktor tek kalma dedi bekliyorum 🤷🏻♀️ çok sıkıldım 🥺
Ayayayayayayayayay Toprakksx1 evlilik yıldönümünde çok baktım gözüne doğ diye ama yok 😄 Geride özel gün de kalmadı 🥺
2inciAnnesi LamiyaCetinkaya 29 Şubat doğumlu biri olarak şunu söylemeliyim ki korkmayın kızlar herkes alışıyor 😂😂 başta inanmıyorlar bula bula 29 Şubat i mi buldun vs. ama güzel bisey bence hemde değişik 🤭🤭
LamiyaCetinkaya umrumdadegil çok iyi geçti canım, tam gününde doğdu 40+0′da 😁 Bebiş iyi valla abisinden çok farklı bir bebek, şuan bütün bildiklerimin tersini yaşıyorum 😁
LamiyaCetinkaya umrumdadegil ya işte hem iyi hem kötü diyebilirim, abisi sakin sessiz bir bebekti bu baya cazgır😂 onun pişik sorunu hiç olmadı, bu şimdiden pişik olmuş bez değişimi yaptık bakalım nasıl olacak, bir de sarılığa eğilimli çıktığı için sürekli emzirmen gerekiyor dediler. Ay galiba kötü yönden ya 😂😂