Kızlar 8. haftamda doktor kontrolüne gittim. bana 12. hafta için perinatolojiden randevu almam söylendi. sonra perinatolojiye gittim o haftalarda ne yapılacak bana dedim dedi ki ikili test yapacağız burun kemiği ense kalınlığı vs bakacağız. ben de ikili test yaptırmak istemediğimi direkt fetal dna yaptırmak istediğimi söyledim. doktorun bana söylediği şu oldu siz gelin biz bi bakalım risk görürsek karından sıvı alıyoruz vs dedi. bunu diyen devlet perinatoloji ben fetal dna yaptırmak istiyorum dedikçe gelin biz bi bakalım dedi sizce de saçma değil mi sonuçta fetal dna daha net ve kesin