Kızlar eşim aylar önce 2 kere uzun arayla test verdi ve 0 sperm çıktı 3 ay önce bahceciye gittik eşim tedaviye başladı ilaçlarını düzenli içti cuma günü test verdi ve hareketsiz sperm 12,0 çıktı kaç sperm çıktığını bilmiyorum milyon olarak mı sayılıyor acaba. 1 ay daha ilaç kullanıp tekrar bahceciye gideceğiz Mikrotese ameliyatı olmasını hiç istemiyorum. Hareksiz spermler ilaçla hareketliye döner mi? Hareketsiz spermle tüp bebek yapılabilir mi başından geçen var mı