benim gibi olan var mı lütfen yazın
bebeğimde kafatası lopları gelişmemişti
midesi normal değildi
sırtında acıklık vardı spina bifida
boyle olup bebeği vefat eden var mı 😥😭 kızlar ben 6 aylık bebeğimi kaybettim yavrum vefat etti şimdi mezarına gidiyorum 😥 içim kan ağlıyor uyuyamıyorum agloyorum hamile birini görnce dayanamıyorum 😭 2.cocugum olacaktı nasip olmadı bana😥