busraltin tebrikler artık bebeğinizi hissediyorsunuz ☺️ minik minik pıt pıt lar hissedersiniz ya da bi anda güçlü bir tekme sonra durgunlaşır bi süre hissetmeyebilirsiniz sakın panik yapmayın ☺️ ben genelde sırt üstü yatınca hissederdim o haftalarda . Deneyin bakalım