Gizemnur17 Ayse4003 32 ve 34 hafta arası bebeğin en hızlı kilo aldığı haftaymış sonra sonra yavaşlar gramaj olarak alırmış doktorum öyle dedi. Bende 32. Haftadayım 2 hafta sonra gideceğim bakalım dediği gibimi 😅
262223-- Ayse4003 bana doktorum 32+6 da 2050 gram dedi suyun fazla erken doğum riskin var demişti çok şükür 38+2 de planlı sezaryenle doğumum oldu 3.565 doğdu oğlum 51 cm korkmayın dua edin
Mehtapkbrekmn Ayse4003 Ayse4003 bu kötü birşey değil neden üzülüyorsun güzel geliştiğini gösteriyor benim oğlumda hep bi hafta önden gitmişti doktorum da maşallah derdi 3800doğdu oğlum 38haftalıkken bence sevinmen gerekiyor güzel bakmışsın kendine ❤️
Gizemnur17 Ayse4003 Gelişimi yerindeyse korkma kilosundan bence herkesin dediğinede takılma takılacağın kişilerlede bu durumu paylaşma 😞 Banada bi hafta önde dedi ama bu gittiğimse normal yaşıtlarıyla aynı dedi değişebiliyor sanırım çok strese sokma kendini herşey olacağına varır karnındaki mücizenin tekmelerin tadını çıkar ben şimdiden özleyeceğim diye düşünüyorum sadece 🥹🌸🫶🏼
nurcan05 Ayse4003 kiloda yanılma olabiliyor eksik ya da fazla benimde 1 hafta geriden geliyormuş karın çevresi küçük dedi her hafta kontrole gidiyorum nst ye giriyorum
Rbytkn Ayse4003 benim 32 hafta da 2150 doktor kesinlikle böyle bsy demedi aksine çok güzel bir kiloda olduğunu ve ortalama kiloda olduğunu söyledi Çizelge şeklinde not ediliyor burda alt ve üst sınırin tam ortasında, endişe edeceğiniz bir durum yok yani
Ayse4003 Rbytkn Bende kontrollü gitmeye çalışıyordum. Karbonhidrat azaltarak , ona kilo aldıran besinleri sınırlayarak dikkat etmeye çalışıyordum
Rbytkn Ayse4003 rahat olun dikkatli olun tabiki sağlıklı beslenmek en güzeli ama şu an bebisiniz için kaygılanacaginiz bir durum yok Allah’ın izniyle ❤️
Kubraesber16 Ayse4003 30. Haftadayken 2049 gr dı suan 32+3 üz ama kontrole daha var 26.da gideceğim iri bir bebekmiş ama esimde bende yapiliyiz birazda genetik sanırım bu durum diger bebeklerimde gelisimi öndeydi hep kilolu doğmuşlardı bundada iki hafta önde gidiyor birde suyum olması gerekenden fazla gözüküyor buna seker etken olabiliyormus seker yuklemesi de yapildi sekerim normal cikti
Yaseminn2345 YouTubeda Kağan Kocatepe’nin videosu var onu izlemeni tavsiye ederim. Benimki de önden gidiyordu içimi rahatlattı.
Limonis Bana 33.haftada 2200 demişti doktor. Gebelik şekeriniz yoksa iyi bir şey önden gitmesi gelişmesi