Baris2024 Kızlar benim göğüs uçlarım çok kahverengileşti ama öyle böyle değil bildiğiniz çikolata kadar nesguik gibi sizce nedendir doktora soracağım ama bi size sormak istedim
Nil00 Baris2024 Benimde gebelikte koyulasti herkeste olan bir şey bu doğum sonrası normale dönüyormuş
Rumeysaglnin Baris2024 maalesef öyle oluyor benimki normalde baya açık renkte ama hamilelikte koltuk altı bikini bölgesi ve meme uçlarında koyulaşma oluyor sonra geçiyor ama
Bircanm Baris2024 hurafe olabilir tabi ama kız bebiste genelde daha koyu olurmuş o yüzden sordum 😊 genel olarak hamilelikte normal
Nnoktaa Baris2024 hamilelik sırasında artan melanin üretiminden kaynaklanan renk koyulaşması doğumdan sonra zamanla geçiyor. Kısaca normal bu durum.