lidyamom World123 bence Nil de defne de çok güzel ama defne o kadar fazla ki çevremde sanırım okula başladığında her sınıfta 3-4 tane olur :)) benim arkadaşlarımın çocuklarında baya denk geldi o yüzden öyle söyledim naçizane benim fikrim tabi 🌸 sağlıkla gelsin ☺️
World123 Merwee03 iki isim düşünmüyorum hem ona külfet hemde soyismimiz çok güzel.ilerde 2 soyadı kullanmak ister belki 🤔
Aminealeyna World123 kararsiZ kaldim amaa ilk kizim defne ikinci kizimda Nil olacak hayırlısıyla ❤️❤️
World123 Aminealeyna Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :) Defnoş ve Niloş kardeşler ay ne güzel olmuş ❤️
Aminealeyna World123 amiin cok teşekkür ederim ❤️ saglikla gelsin bebislerimiz defne bu aralar cok duyuyorum ama heryerdeler 😁
Nurov Defne çok konuldu yaşıtları arasında fazlaca olacak, nil diyorum ben yanına başka isim de düşünülebilir