Gullukoker1 Ben Kuaförüm ve aynı zamanda 26 haftalık hamileyim. Ombre yaptırdım yeni.. Gelen hamile müşteriler oluyordu tedbir aldıktannsonra ve dibe değmedikten. Sonra problem olmaz bence. Ben maske kullandım pencere ve kapıları da açmıştık
Bkeeeeet Gullukoker1 bende kuaförleri düşündüm bi an mesleğiniz sonuçta sizde başka birine yapmak zorundasınız tabi tedbir alıyorsunuzdur ama kötü şeyler okudum bende diplere değdirmeden yaptırmak istiyorum ikilemde kaldım doktorum yaptırabilirsin dediği halde