11haftalık hamileyim oturup kalkarken afedersiniz popoma sanki bişey batıyormuş gibi daha önce burda bi post gördüm kuruk sokumum batıyor heralde dedim daha seninki çok küçük batmaz dediler bu ne olabilir yaşayan var mı sadece oturup kalkarken bi acı oluyo