poncikkk ay ben varım 39+ 5 ama daha gelen giden yok merdiven inip çıkarım suguat yaparim yürüyüş zaten çok var ahududu çayı içiyorum arada bir ağrı oluyor ama düzensiz ne yapacaz bilmiyorum günüm Çarşamba günü doluyor Çarşamba sabah normal polikliniğe gitmeyi düşünmüyorum bakalkm ne olcak