Birsey sorcam bilgisi olan paylaşabilir mi suan sırnaktayim memleketim manisa dogum icin gelicem ama suanda çocuğumun okulu var bu yüzden erken malesef gelemiyorum 35. Haftada orsa olcam nasipse. Doktorlar takibe alıp doguma alır mi acaba sezeryan olmustum iki dogumumda