Saime81 ikiz mi çok güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊daha 16 haftalık hamileyim doğuma daha çok var ama doktorumla böyle iyi devam ederse etimed düşünüyoruz bize yakın biraz da o yüzden. yenidoğan ünitesini daha sormadım ama bu sefer gittiğimde bakmayı düşünüyorum