Arkadaşlar bu arada ben antidepresan kullanıyordum Citol. Cuma gün psikiyatri doktoruma gittim hamileyim ne yapayım dedim hemen kesmen lazım dedi, bende hocam öğrenince 2 gün kesmeye çalıştım ama baş dönmesi denge kaybı vs birsuru şey yaşadım dedim, olabilir geri çekilme belirtisi keseceksin dedi şuan dayanamıyorum en azından yarima dusuremeZmiydi şuan hiç iyi değilim çarpıntı var başım tuhaf ne yapayım bilen var mı aşırı ağlayasım var birden böyle ilacın kesilmesi doğru mu bilen yazsın nolur 😪😔😔😔