Benim yanma basladigindan beri 3. İlacım üçü de değişikti bu en son kullandığım rennie Duo iyi geldi ben ne yaptıysam geçmedi kanka soda salatalık yoğurt süt su su su ama hala da var bak bı haftam kalmış hala aynıyım yanıyorum düz asla uyuyamıyorum yastığım illa yüksek olcak yoksa yanıyor nefes alamıyorum 😬🥺 Allah yardımcın ve yardımcımız olsun inşallah