Eddaa57 hiç sancı çıkmadı, hala rahim ağzım 3 cm den fazla. Ben daha fazla risk almak istemediğim için 26 şubat a sezeryan günü aldik ,o zamana kadar doğdu doğdu ,doğmadı sezeryanla her türlü doğacak. Hepimizin bebekleri için sağlıklı olan neyse o olsun.